Vas zanima kako oglaševati učinkovito?
Spodaj si lahko na hitro preberete delujoč postopek za to, da vam ne bo treba odšteti niti evra za spletno oglaševanje, hkrati pa boste s svojo spletno stranjo, povečali obisk na spletni strani in tudi število prejetih povpraševanj oz. prodajo, če imate spletno trgovino.
.
Vedno več nas je na internetu takšnih, ki nas ne zanima samo, da oglašujemo, ampak oglašujemo zato, ker s tem želimo povečati, ne samo brand (ime) naše znamke, podjetja, produkta ali storitve, ampak tudi za to, da povečamo prodajo.
A se pogosto pri spletu pozabi, da ni vsako oglaševanje, tudi učinkovito (več: Celoten postopek za učinkovito, brezplačno oglaševanje s pomočjo bloga)
Prvi nasvet, da boste oglaševali učinkovito
ne glede na to ali oglašujete preko adwords ali facebooka, pozabite na število ogledov in prikazov vaše spletne strani. V kolikor niste vstopili v oglaševanje z namenom povečevanja prepoznavnosti vaše blagovne znamke, ampak zaradi povečanja prodaje, vam je nepomembno koliko ljudi vas vidi.
Drugi korak za učinkovit oglas
Če oglašujete z namenom povečanja ali izboljšanja vaših prodajnih rezultatov in to počnete čez plačljive spletne poti (adwords, facebook), si tudi ne želite velikega števila klikov na vaše oglase. Veliko število klikov, (če spremljamo in zasledujemo samo ta cilj), pomeni hitro porabo oglaševalskega budžeta. Zaradi tega ne zakupujte na adwordsih ključnih besed, ki so preširoke in imajo največje spletne volumne (število iskalcev na mesec), ampak iščite tiste besede, ki imajo tržni/nakupni potencial. Te najlažje najdete tako, da pozorno spremljate katere besede v plačljivih kampanjah uporablja vaša konkurenca.
Tretji nasvet za oglas, ki proda
Če želite učinkovito oglaševati na PPC področju (plačljiva Googlova kampanja adwords), se dobro naučite onsite seo (po domače: optimizacija spletne strani).
Čeprav na prvi pogled to dvoje nima veze in večina ljudi SEO in PPC razvršča v dva različna oglaševalska kanala (neplačljiv in plačljiv), tudi pri plačevanju oglasov na vrstni red prikazov posameznih oglasov, vpliva vaše znanje o tem, kako dobro znate sestaviti pristajalno stran (landing page) in kaj vse ste iz vidika spletne optimizacije na njej upoštevali.
Googlovi plačljivi oglasi se razvrščajo po prvi strani Googla na podlagi quality score. Bolj kot je kakovosten oglas, višja bo uvrstitev oglasa. Na kakovost oglasa pa vpliva tako besedilo, ki vabi na klik, kot vsebina, ki bolj ali manj uspešno uspe zadržati obiskovalca, po tem, ko je kliknil na oglas.
Obstajajo pa tudi spletne trgovine in spletni portali podjetij, ki uspešno poslujejo tudi brez plačljivega oglaševanja in si promet zagotavljajo po “naravni poti”. Kot dober primer lahko navedemo podjetje Steklarstvo Breg (steklena vrata, kuhinjska stekla, steklene tuš kabine, steklene ograje in stopnice…) in portal Nadstreški.eu (leseni in kovinski nadstreški).
K učinkovitemu spletnemu oglaševanju vam bo pomagal tudi spodnji video:
Oznake besed: kako oglaševati učinkovito