Tukaj je razložen pojem SEO ali naravna rast spletne strani.
SEO ali naravna rast spletne strani
Organska (naravna) rast podjetja se v poslu uporablja kot termin za opisovanje nečesa kar raste po naravni poti. Brez potiskanja in takšnega ali drugačnega stimuliranja (recimo plačjivega).
Primer kaj SEO ali naravna rast spletne strani NI
Pri nabiranju kontaktov katerim bomo pošiljali recimo kasneje spletne novice, akcije ali pač novosti, ki jih želimo, se lahko tega lotimo na več različnih načinov.
Recimo….
damo si izdelati spletno aplikacijo, organiziramo nagradno igro (recimo v stilu “polajkajte nas” in se potegujte…) in začnemo z nabiranjem lajkov na Fb-ju. Ali pa z zbiranjem elektronskih naslovov.
Nagradno igro objavimo na vseh naših prodajnih kanalih (FB, spletna stran, časopis ali trije, na letakih, na vstopu v trgovino), dodatno promoviramo čez Adwordse, plačamo oglase na FB-ju in jo imamo.
Plačano, stimulirano, potiskano pridobivanje kontaktov.
Glejte še: Kako na pravilen način optimizirati internetno stran?
Primer kaj SEO ali naravna rast spletne strani JE
Organska rast v zgornjem primeru bi bila, da izvedemo celotno akcijo, na vseh kanalih, ki jih imamo na voljo, samo promocije za kampanjo ne plačamo. Nič. Sami izdelamo akcijo, sami dizajniramo in sami spišemo tekste in koncept.
Šlo bo počasneje, narejeno bo zagotovo drugače (vizualno najbrž manj privlačnejše), morda bomo nagradno igro za Miklavža ujeli ravno julija :)), ampak takšna je realnost.
Mi, majhni podjetniki, ki svoje zgodbice na spletu šele začenjamo, nekega budžeta za veliko streljaške kampanje, dizajne in topove pač nimamo.
Optimizacija spletne strani kot osnova in temelj marketinške spletne strategije
Seo oz. optimizacija spletne strani danes v večini podjetij, ki razmišljajo o strateškem, digitalnem marketinškem nastopu, razmišlja kompleksno, saj je SEO optimizacija spletnih strani, vključno z vsebinskim marketingom, katerega temeljni del sestavlja ustvarjanje kakovostnega bloga na spletni strani, osnova strateškega marketinškega nastopa.
SEO optimizirani blog zapisi namreč prispevajo k večji vidnosti spletne strani ter v večanju rasti obiskovalcev na spletno stran, hkrati pa, če so blog zapisi pisani “naravno”, uporabno in koristno, odlično služijo tudi kot osnova za objave podjetja na družabnih omrežjih.
Obenem lahko tako načrtivane blog objave podjetje vključi tudi v svoj email marketinški kanal, s čimer pa marketinška strategija, zajame več kanalov nagovarjanja spletnih publik.
Dodatna prednost spletne optimizacije že obstoječih spletnih vsebin (t.i. onsite SEO s pomočjo Googlove search konzole), pripomore k hitremu izboljšanju vidnosti spletne strani.
Marketinška spletna strategija tako s pravilno optimizacijo strani dosega bistveno večjo upoštevanje pojavnosti internetne strani podjetja v več spletnih kanalih.
Prednosti naravne spletne rasti
Pomislimo.
Čas res ni na naši strani. Nedvomno nas bodo agencije, konkurenca in vsi veliki po levi in desni prehitevali. (zato, mimogrede, majhni podjetniki – v ta boj za mirne živce in dobro voljo, niti ne vstopajmo).
Prednosti SEO in spletne optimizacije se kažejo v detajlih.
Veliko, vam konkurenčno podjetje se ukvarja s svojo dejavnostjo, kakršnokoli že. Majhni podjetniki se imajo možnost naučiti se detajlov. In v njih iskati priložnosti.
Jasno, veliki imajo resurse, da vas v sekundi posnemajo in spremljajo. To drži. A pozor. Na majhnih je, da v učenju, iskanju detajlov, ki odločajo, najdejo nišo, prednost in drugačnost.
Vse kar se zgodi potem, ko vas veliki posnemajo, je že kopija. Original, znanje, detajle nosite vi v sebi.
Ne vemo, če sem dovolj nazorno dal sporočilo, a…..
Prednost majhnih podjetnikov (ki so tako ali tako obsojeni na organsko rast) je poznavanje detajlov in malenkosti.
Druga prednost naravne rasti in SEO je nezmožnost razmetavanja z denarjem.
Ker ga nimamo, ga ne moremo razmetavati. Denarja namreč.
Da ne bo kdo slučajno avtomatsko pomislil, da je vsaka veliko plačana akcija že uspešna. Daleč od tega.
Majhni podjetniki so na poti rasti. To pa pomeni, da se učijo, razmišljajo in testirajo kaj deluje. Zaradi manjših sredstev bodo tristodvaindvajset krat prej premislili, preden bomo investirali. Drži?
In, če to miselnost obdržiho naprej, tudi, ko zrastejo, ni straha, da bi takrat, v prihodnosti, metali denar skozi okno.
Damo primer čisto iz prakse.
Sami ne verjamemo preveč v akcije nagradnih iger. Še manj, da bi za njih plačali promocije. Čeprav jih je na spletu na tisoče.
Nagradna igra pritegne iskalce nagrad. Prodajalci nagradnih iger opravičujejo svoje delo z hitro rastjo baz kontaktov ali povpraševanj ali česarkoli….
Če imate cca. 3000 evrov, vam dokazljivo pritegnemo cca 15.000 novih kontaktov. Vrhunski spletni dizajn igre, vrhunska zgodbica in koncept in bodo curljali. Kaj curljali, pritekali kot reke.
Ampak spet. To si lahko privoščijo veliki. Majhni zbirajo kontakte enega po enega. In skrbijo, da jim ti ne odtekajo. Drugače ne gre.
Je pa res, da za velike in majhne velja isto: velika ali majhna akcija nista garancija za uspešen posel.
Še raziskava o tem kam največ energije posvečajo executive ekipe. Če bi organska rast ne bila tako zelo pomembna, zakaj za vraga se nahaja na prvem mestu vseh?
Oznake besedila: SEO ali naravna rast spletne strani
p.s.: uporaben zapis o optimizaciji spletnih strani z namenom naravne rasti naše internetne strani, smo pisali tudi na prvi strani