Čeprav boste ob iskanju odgovora kako optimizirati spletno stran, na internetu naleteli že na ogromno zapisov, tudi precej konkretnih o tem kako se pravilno izvaja optimizacija spletne strani, tudi mi v spodnjem zapisu, prikazujemo kaj je pomembno pri optimizaciji spletne strani.
Kako optimizirati spletno stran?
Po točkah si sledijo po našem mnenju najpomembnejše reči pri optimizaciji spletnih strani, razmišljanje pa povzemamo po zapisu o optimizaciji spletnih strani iz te povezave.
Pri optimizaciji spletne strani je treba upoštevati, da:
- za učinkovito optimizirano spletno stran štejemo tisto, na kateri so optimizirani (Googlu prijazno) upoštevani VSI elementi internetne strani (glavna (home page) stran, podstrani, opisi produktov v spletni trgovini, blog zapisi, kategorije v blogu in v spletni trgovini, about page, landing strani, vsebine v obliki e brošuric, ceniki, itd…)
- učinkovita optimizacija spletne strani se nikoli ne konča, razloga za to, pa sta najmanj dva. Prvi je ta, da se pravila uspešne optimizacije spletnih strani nenehno dopolnjujejo in spreminjajo (tako kot se pač razvijajo uporabne funkcionalnosti na internetu), drugi pa je ta, da četudi nekaj dosežemo z optimiziranjem spletnih strani, to ne pomeni, da ne moremo z dodatnimi optimizacijskimi metodami, doseči še več
SEO optimizacija
Danes, za razliko od optimiziranja spletnih stran v preteklosti, seo optimizacija vključuje upoštevanje zakonitosti, ki jih moramo izvajati na sami spletni strani (onsite SEO), kakor tudi upoštevanje zakonitosti, ki jih moramo upoštevati izven naše spletne strani (offsite SEO), saj na rangiranje posamezne spletne strani na posamezne ključne besede, v iskalniku Google, vpliva tudi to kako smo z našo internetno stranjo, povezani z drugimi spletnimi stranmi, med seboj.
Za učinkovito spletno optimizirano spletno stran velja tista, ki hkrati pazi na to, da ima čimveč elementov spletne strani prilagojenih zahtevam Googlovih smernic za prikaz spletnih strani v njegovem iskalniku (steps to Google friendly site), obenem pa zasleduje uporabnikov namen in na čim bolj razumljiv in preprost način pojasni stvari, ki zanimajo spletne uporabnike.
Zmagovalci v iskalniku Google so zato iz vidika optimizacije spletne strani, tisti, ki:
- imajo na svojih spletnih straneh uporabne in koristne vsebine
- zasedajo visoke pozicije na prvi strani Googla ter
- ki znajo angažirati spletne uporabnike, da na njihovih spletnih straneh tudi ostanejo oz. izvedejo želene aktivnosti
Primer optimizirane spletne strani
Eden od primerov optimizirane spletne strani, je spletna stran podjetja Steklarstvo BREG iz Maribora. Gre za podjetje, katerega primarna dejavnost so klasične steklarske storitve, lahko pa v njihovi ponudbi najdete tudi steklene tuš kabine, kuhinjska stekla, steklene ograje in nadstreške ter klasična in drsna steklena vrata.
Ključne besede, na katere je optimiziran ta zapis: kako optimizirati spletno stran