Glede na to, da praktično na neštetih spletnih straneh piše ena gora nasvetov o tem kako prodajati preko spleta, smo se odločili, da na tem mestu, namesto ponavljanja enih in istih zapisov vseh ostalih spletnih marketingrajev in prodajalcev preko spleta, predstavimo svoj pogled na uspeh v spletni prodaji. Ki pa, kot boste videli, se malenkost od ostalih razlikuje.
Za uspeh preko spleta, torej v spletni prodaji, ne glede na to, kaj prodajate, odloča samo ena stvar. In to ni:
- izgled spletne strani
- hitrost nalaganja spletne strani
- vsepovsod opevano znanje iz področja izdelave spletnih strani in optimizacije spletnih strani
- backlinkanja
- itd, itd….
Ampak predvsem odloča to ali znate pravilno pripravljati prodajna besedila. Po angleško se temu reče copyrwriting, po naše (po domače) pa temu rečemo preprosto ali zna vaše besedilo prepričati za nakup.
To je vse.
Večina spletnih mojstrov, ki so v spletnem marketingu že dlje časa, se trudi in piše vsebine, optimizira članke, napada in gara čez vsa mogoča socialna omrežja, vzpostavlja in gradi odnose, teoretizira, svetuje, kramlja, obožuje svoje bralce in Bog ve kaj.
A prodaje (to vam bodo potrdili tudi sami) ni.
Najlažje to preverite tako, če si lahko privoščite čas in jih spremljate največ eno ali dve leti. Trdimo, da jih 99% vseh zamenja svoj poklic in poišče nekaj lažjega (ali drugačnega).
Odneha pa s spletno prodajo – preprosto zato, ker ta ni šla.
A pravi razlog je, verjamete ali ne, zelo preprost.
Če vaše besedilo ni prodajno, pozabite na prodajo.
Prodajna besedila niso puhli pr članki in reklamce, niti ne boste povečali prodaje s tem, če boste bolj intenzivni v svojem pisanju blog zapisov ali pa v objavah na socialnih omrežjih.
Prodaja resnica. Nič drugega.
Saj ni tako težko napisati, da nekaj ne vemo. Ampak pr besedilca tega nikoli ne omenjajo. Vsa nekaj obljubljajo, vsaj obljubljajo nebesa, takojšnjo rešitev nekih težav, kup enih floskul, ki jim ljudje ne verjamemo.
Zakaj? Ker so napisane vsepovsod. In zato, ker ljudje nismo bebci.
Če pa po drugi strani, naletimo na zapis, kjer povedo o stvareh tako kot te dejansko so, pa nas tak članek, če ne drugo vsaj zadrži na neki spletni strani. In nam da misliti.
Preverite malo med spletnimi marketingarji in povprašajte koliko kaj prodajo od tega koliko in kako nastopajo na spletu in koliko kaj od tega kar govorijo z ljudmi.
Prepričani smo, da največ prodaje ustvarijo čez osebne kontakte.
Čeprav prodajajo storitev spletnega marketinga.
Razmislite o tem…. to nikoli ne škodi.
Priporočamo še: 4 najpomembnejše točke preden se zapodite v spletno prodajo
Ključne oznake: spletna prodaja uspeh učinkovitost