Ena izmed marketinških študij, ki je raziskovala učinke in koristi, ki jih prinaša email marketing različno velikim podjetjerm, še posebej pa malim podjetjem, je dokazala, da v povprečju čez 90% obiskovalcev posameznih spletnih strani, le te zapusti in se nanje šele, po tem, ko so že na neki drugi spletni strani pridobili informacije ali opravili nakup (vir 1).
In ne samo to:
- mala podjetja, ki ne izvajajo email marketinga, ne izgubljajo samo spletnih obiskovalcev enkrat, saj obstoji kar 72% verjetnost, da bo kupec, ki je enkrat kupil pri konkurenčni spletni strani, naslednji nakup ponovno opravil pri vaši konkurenci
- podjetja, ki ne izvajajo email marketinga sistematično (redno in na podlagi vnaprej izdelane marketinške strategije) ne uspejo zasidrati obiskovalcev spletnih strani v zveste sledilce, saj je ob poplavi neštetega števila novih platform, preko katerih podjetja nagovarjajo svoje publike, potrebno biti aktiven ves čas, skozi vse spletne kanale, ki jih uporablja nagovarjana publika
Glavne prednosti, ki jih prinaša email marketing za mala podjetja:
- email marketing prinaša nadpovprečno visoko povrtnitev stroškov v investicijo. Večja kot je baza prejemnikov in bolj kot ta, skozi čas še narašča ter dlje časa, kot mali podjetniki izvajajo email marketing, manjši so stroški povrnitve sredstev v investicijo izvajanja email marketing kampanj
- email marketing pomaga malim podjetjem zadržati bralce na spletnih straneh. S tem, ko se vaši obiskovalci naročijo na prejemanje vaših novic, dobite lastniki spletnih strani priložnost, da ponovno nagovorite svoje obiskovalce. S čimer nagovarjate tudi tiste, ki ob prvem obisku vaše spletne strani niso opravili nakupa. Cilj zadržanosti obiskovalcev in hkrati tega, da se vračajo na vašo spletno stran je pomemben še posebej iz vidika spletnih aktivnosti, ki jih izvaja vaša konkurenca, saj, če vi ne boste svojih obiskovalcev opominjali na vašo blagovno znamko, to ne pomeni, da jih tudi vaša konkurenca, ne bo.
- email marketing pomaga doseči nove stranke čez vaše nove spletne vsebine. Predstavljajte si, da vsak teden na blogu vaše spletne strani, objavite nov, koristen napotek za vašo publiko. Ta koristen napotek promovirate na družabnih omrežjih, hkrati pa ob napotku povabite uporabnike družabnih omrežij, da se naročijo na dodatne koristne napotke, ki jih boste pripravili v prihodnosti. Bolj kot je vaš promoviran koristen napotek, dejansko tudi koristen, več bralcev le tega, bo želelo prejemati tudi nove napotke. Bolj kot je napotek “splošen”, manj bo takšnih, ki bodo želeli še več vaših informacij.
- email marketign pomaga pri promociji novih produktov in storitev. Ne samo, da čez email marketing negujete svoje stranke in jih ozaveščate o svoji blagovni znamki. Nasprotno. Čez enail marketing lahko obveščate o vaših novih izdelkih in storitvah, s čimer še popestrite vsebine, ki jih pošiljate prejemnikom e sporočil.
- email marketing vam pomaga izobraževati vaše obstoječe in potencialne kupce. Bodisi, da izvajate email marketing na BTB ali BTC področju, v vsakem primeru ga lahko uporabite kot podporo ali poprodajne aktivnosti z namenom, da izobrazite svoje stranke.
- email marketing vam pomaga izboljšati prodajo, saj lahko čez njega prodajate artikle že zadovoljnim prejemnikom vaših e sporočil. Hkrati pa lahko kupce obveščate o morebitnih prodajnih akcijah, popustih in drugih priložnostih za ugodnejše nakupe.
- email marketing vam pomaga segmentirati vaše kupce. S pomočjo email marketinga lahko obiskovalce vaše spletne strani segmentirate na posamezne skupine, glede na njihove interese. Delu obiskovalcev, ki jih zanima posamezna tematika, lahko namenite eno vrsto e sporočil, delu obiskovalcev, ki jih zanima druga tematika, pa povsem drugačne vsebine.
- email marketing vam pomaga, da avtomatizirate svoj prodajni proces. Z avtomatizacijo marketinških kampanj zmanjšate stroške in pohitrite svoj proces nagovarjanja svoje ciljne publike.
- email marketing vam pomaga bolje spoznati vašo publiko. Skozi spremljanje rezultatov marketinških kampanj (open rate, CTR, itd…) lahko svojim prejemnikom, skozi čas, pošiljate še bolj uporabne in še bolj ciljane spletne vsebine.
Dodatne informacije:
- zraven naštetih koristi in prednosti, ki jih prinaša email marketing, sodijo k dodatnim koristim email marketinga, še številne druge prednosti, kij jih lahko s preudarnim email marketingom vnovčite še posebej dobro, če upoštevate še ostale vidike spletnega marketinga in ustvarjanja spletnih vsebin, na sploh. Podrobneje je spletni marketing opisan na prvi povezavi, na drugi pa boste našli še podrobnosti za vsebinski marketing.
Viri:
1 – 10 EMAIL MARKETING STATS YOU NEED TO KNOW IN 2021 [INFOGRAPHIC]