Avtodeli in vsi rezervni avtodeli online na enem mestu. Hitra dostava originalnih in kvalitetnih nadomestnih avtodelov. Avtodeli na kruno.si
API C DIZELSKI MOTORJI (komercialne kategorije)
CJ-4 Veljaven: Uveden 2006. Razvit za visokohitrostne 4-taktne motorje, za izpolnjevanje zahtev izpušnih plinov modelnega leta 2007. CJ-4 olja so razvita za uporabo v vseh pogojih z dizelskim gorivom z vsebnostjo žvepla do 500 ppm (0,05 % by weight). Vendar pa uporaba teh olj pri gorivu z več kot 15 ppm (0,0015 % by weight) deleža žvepla zahteva sistem naknadne obdelave izpušnih plinov in/ali okrnjene intervale menjave olja. CJ-4 olja so efektivna skupaj z aktivnim krmilnim sistemom za emisije izpušnih plinov, kjer so uporabljeni filter trdih delcev in predvsem ostali sistemi za naknadno obdelavo izpušnih plinov. Optimalna zaščita je predvidena za kontrolo zastrupitve katalizatorja, zamašitve filtra trdih delcev, obrabe motorja usedline na batu, nižje in višje temperaturne stabilnosti, kopičenja saj, oksidativne odebeline, pene, izgube viskoznosti preko strižne sile. API CJ-4 olja presegajo kriterije zahtev API CI-4 z CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, CG-4, in CF-4 in lahko motorje efektivno podmazujejo, ko podpirajo API servisne kategorije. Ko je uporabljeno CJ-4 olje pri gorivu z več kot 15 ppm količine žvepla, je treba proizvajalca vozila povprašati za intervale menjave olja.
CI-4 Veljaven: Uveden 2002. Razvit za visokohitrostne 4-taktne motorje, za izpolnjevanje zahtev izpušnih plinov, ki so bila uvedena 2002, od modelnega leta 2004. CI-4 olja so formulirana za zagotovitev življenjske dobe motorjev s povratnim vodom izpušnih plinov (EGR) in so primerna za uporabo z dizelskimi gorivi z vsebnostjo žvepla do 0,5 %. Namesto tega lahko uporabite olja API CD, CE, CF-4, CG-4 in CH-4. Nekatera CI-4 olja so primerna tudi za CI-4 PLUS specifikacije.
CH-4 Veljaven: Uveden 1998. Za visokohitrostne 4-taktne motorje, ki so zgrajeni za izpolnjevanje emisij izpušnih plinov iz 1998. CH-4 olja so posebej formulirana za uporabo z dizelskimi gorivi z vsebnostjo žvepla do 0,5 %. Namesto tega lahko uporabite olja API CD, CE, CF-4 in CG-4.
CG-4 V izteku: Uveden 1995. Za določene težke visokohitrostne 4-taktne motorje, ki vsebujejo gorivo z vsebnostjo žvepla manj kot 0,5 %. CG-4 olja so priporočljiva za motorje, ki ustrezajo emisijam izpušnih plinov iz 1994. Namesto tega lahko uporabite olja API CD, CE in CF-4.
CF-4 V izteku: Uveden 1990. Za visokohitrostne 4-taktne zračno hlajene motorje in motorje s turbo polnilnikom. Namesto tega lahko uporabite olja CD in CE.
CF-2 Veljaven: Uveden 1994. Za določene težke 2-taktne motorje. Namesto tega lahko uporabite olja CD-II.
CF Veljaven: Uveden 1994. Za terenska vozila, motorje z direktnim vbrizgom in druge dizelske motorje, vključno s tistimi, ki uporabljajo gorivo z vsebnostjo žvepla več kot 0,5 %. Namesto tega lahko uporabite olja CD.
CE V izteku: Uveden 1995. Za visokohitrostne 4-taktne zračno hlajene motorje in motorje s turbo polnilnikom. Namesto tega lahko uporabite olja CC in CD.
CD-II V izteku: Uveden 1985. Za 2-taktne motorje.
CD V izteku: Uveden 1955. Za določene zračno hlajene motorje in motorje s turbo polnilnikom.
CC V izteku, POZOR: Ni primerno za dizelske motorje, ki so bili zgrajeni po 1990.
CB V izteku, POZOR: Ni primerno za dizelske motorje, ki so bili zgrajeni po 1961.
CA V izteku, POZOR: Ni primerno za dizelske motorje, ki so bili zgrajeni po 1959.
API EC olja za varčevanje goriva (Energy Conserving)
SH/EC 1,5% varčevanje goriva v primerjavi s SAE 20W-30 referenčnim oljem.
SH/EC II 2,5% varčevanje goriva v primerjavi s SAE 20W-30 referenčnim oljem.
SJ/EC Varčevanje goriva je po EC samo v povezavi z API-SJ navedeno pri motornem olju z viskoznostjo 0W-20 in 5W-20 z najmanj 1,4 %. OW-XX, 5W-XX > 1,1 % kakor tudi 10W-XX > 0,5 %.
International Lubricant Standardization And Approval Commitee uporablja skupaj z drugim ameriškim inštitutom in JAMA (Japan Automobile Manufacturers Association) klasifikacije API za lasten ILSAC standard:
GF-1 V izteku: ustrezal API SH, viskoznost SAE 0W-XX, SAE 5W-XX, SAE 10W-XX, XX je 30, 40, 50, 60.
GF-2 Veljaven: uveden od 1996, ustrezal API SJ.
GF-3 Veljaven: uveden od 2001, pripadajoč klasifikaciji API SL.
GF-4 Veljaven: uveden od 2004, pripadajoč klasifikaciji API SM.
GF-5 Planiran od 2009, za bencinske motorje (varčevanje goriva).