Disney stopnjuje tempo na trgu IPTV set top box naprav
Družba Disney je prevzela večinski delež v družbi BAMTech, podjetju za spletno video tehnologijo, ki izhaja iz Major League Baseball. Na področju IPTV set top box naprav bo uvedla nove samostojne aplikacije za blagovne znamke ter nato postopoma prenehala z distribucijo novih filmskih izdaj na Netflixu. 1
V družbi Walt Disney bo tako poizkušala pridobiti večinsko lastništvo podjetja BAMTech, ki je pooblaščena za Major League Baseball in druge storitve, vključno s HBO Now. Disney bo tako namerava pričeti s trženjem svojih športnih video storitev v začetku leta 2018. Kasneje pa nameravajo v Disneyju leta 2019 predstaviti še novo blagovno znamko. 2
Disney bo, da bi pridobil dodatnih 42 odstotkov v podjetju BAMTech, plačal 1,58 milijarde dolarjev. Vrednost BAMTech je ocenjena na 3,75 milijarde dolarjev, Major League Baseball Advanced Media pa bo skupaj z drugimi partnerji, vključno z nacionalno hokejsko ligo, obdržala 15-odstotni delež v podjetju.
“Medijsko področje je vse bolj opredeljeno na neposredni odnos med ustvarjalci vsebin in potrošniki, nadzor nad celotno paleto inovativnih tehnologij pa bo omogočil, da ustvarijo in utrdijo te povezave. Skupaj s fleksibilnostjo, da se hitro prilagodijo spremembam na trgu. ” je povedal eden izmed predsednikov predsednik podjetja The Walt Disney Company.
Nova ESPN storitev bo pokrivala več športnih zvrsti
Na IPTV set top box napravah bodo na voljo tudi posamezni športni paketi. Vključevali bodo kanale za baseball, hokej, nogomet in ameriški nogomet.
ESPN ustvari okrog 4 milijarde dolarjev na leto, kar predstavlja dve petini dobička svoje matične družbe Disney. Ocenjeni stroški kanala so se povečali na več kot 7,50 USD na mesec na naročnika. Vendar pa se je število naročnikov, ki plačujejo za ESPN, v letu 2011, kljub temu zmanjšalo.
Nova Disneyova storitev bo nudila naročnino na ekskluzivne vsebine, ki bodo na voljo samo na spletu. Od leta 2019 bodo ponujali ogled novih vsebin v živo ter animirane filme iz produkcije Disneyja in Pixarja . Disney bo namerava z letom 2019 z Netflixom tudi postopoma prekiniti distribucijsko pogodbo za novo izdane vsebine.
Čeprav to za Netflix ne bo nujno pomemben udarec, kaže pa na to, kako tradicionalni proizvajalci in distributerji ponovno preučujejo možnosti predvajanja lastnih vsebin na svojih platformah.
Netflix je pri uporabnikih zelo priljubljen in ima v Združenih državah več kot 50 milijoni naročnikov. Kljub temu je njihov trenutni dolgoročni dolg približno 20 milijard dolarjev. Ob skupnih prihodkih v višini 2,78 milijarde dolarjev, je Netflix v drugem četrtletju leta 2017 poročal o relativno skromnih 65 milijonih dolarjev čistega prihodka.
Disney poroča, da so njihovi četrtletni prihodki v višini 14,24 milijarde dolarjev. Od tega je čisti dobiček družbe približno 2,34 milijarde dolarjev.