Kako celostna grafična podoba vpliva na povečanje prodaje je eno tako vprašanje nad katerim prodajniki radi vihajo nos.
Tisti, ki delajo v marketingu in se ukvarjajo s tržnim komuniciranjem (po domače: z reklamo produkta in/ali podjetja) pa vam bodo postregli s celo vrsto argumentov o tem kako sta povezana CGP in povečanje prodaje.
Primer povezave odlične celostne grafične podobe spletne trgovine TopIzbira.si in učinkovite prodaje v trgovini
Večina slovenskih kupcev ovitkov za telefone, pozna eno največjih slovenskih spletnih trgovin s telefonskimi ovitki TopIzbira.si, saj imajo pri njih ne samo najpestrejšo ponudbo etuijev v Sloveniji, ampak tudi poslovni model, ki omogoča kupcev telefonskim ovitkov nakup le teh po načelu, danes kupiš, jutri dobiš.
Spletna trgovina Topizbira.si imajo vrhunsko izdelano grafično podobo, ki jo, če si boste ogledali njihovo stran, lahko opazite, nadaljujejo na vseh ostalih trgih na katerih prav tako prodajajo ovitke za telefone. Značilne barve na strani so rdeča, črna in siva, z ogromno beline, celostna grafična podoba trgovine, pa se izkazuje tudi v komunikaciji s strankami (v podpisih papirne in elektronske dokumentacije), v nalepkah na embalaži in škatlah v katerih so dostavljeni ovitki za telefone, hkrati pa isto vizualno nit grafične podobe peljejo tudi na socialnih omrežjih (Facebook) ter tudi na svojem blogu.
Logotip blagovne znamke Topizbira.si, pravtako vsebuje predpisane barve za CGP.
Kako celostna grafična podoba vpliva na povečanje prodaje si lahko preberete v nadaljevanju kjer so navedeni konkretni razlogi
Že iz pradavnine smo ljudje posegali za stvarmi v lepih barvah.
Nabirali smo bobice in jagodice, ki so bile temno modre ali rdeče. Tisočletja kasneje zaradi naših »starih« možganov še vedno avtomatično segamo po lepem, barvitem, zanimivem. Temu se ne moremo upreti.
TO je močnejše od nas.
Od tudi rek da »kupujemo z očmi«.
Se vam svita v katero smer peljem argument in kako celostna grafična podoba vpliva na povečanje prodaje?
Tako je, kupec bo posegel po tistem kar ga na polici pritegne. Kaj bi za vsa predstavljalo, da je to vaš izdelek?
- Večjo prodajo na eni strani in
- Investicijo v dizajn – v grafično podobo, v CELOSTNO grafično podobo, na drugi strani
Zakaj investicijo prav CELOSTNO grafično podobo?
Enostavno – ker samo, če bo narejena celostno, bo vaš imidž boljši oz. ga boste sploh imeli.
Sedaj sledi razlaga in dogovor na vprašanje »Zakaj je pa imidž pomemben?«
Takoj odgovorim: Ker imidž prodaja. Zanimivo, ne?! Da nekaj neotipljivega prodaja.
Spet se odgovor skriva v kupčevem nezavednem in v »starih« možganih. Ti tokrat pravijo: PRIPADAJ!
Ljudje – kupci – imamo radi firme z dobrim imidžem. Ob njih se počutimo bolje. Ko kupimo izdelek od take firme se nam zdi (čisto nezavedno), da je del tega dobrega imidža postal tudi naš imidž.
Postanemo del klana, s katerim si delimo delček skupne identitete. Pripadamo.
Zveni znano?
Meni zelo. Čeprav se dobro zavedam kako delujejo impulzi in dražljaji marketinga na človeško psiho, še vedno pogosto impulzivno sežem po izdelku, ki je lepše zapakiran. Si želim avta iz reklame kjer je bilo vse nabito z občutkom svobode in neobrzdane avanture. .. primerov je nešteto
In to je ok.
Ker pa nič na tem svetu ni zastonj ali kot američani pravijo »There is no such thing as free lunch« tudi imidž ni zastonj.
Kot omenjeno, je orodje za izgradnjo imidža celostna grafična podoba.
Zakaj je pomembno, da vaša orodja izdela strokovnjak boste izvedeli v naslednjih vrsticah
Kdo dela orodja? STROKOVNJAKI!! Tudi celostno grafično podobo vam bo naredil strokovnjak – grafični oblikovalec ali oblikovalka, ki naj se vam izkaže z izkušnjami iz upravljanja z blagovnimi znamkami (t.i. brand management).
Zakaj je to pomembno? Ker bo le tako vaš porabljen denar investicija in ne stran vržen denar.
Strokovnjak – grafični oblikovalec se bo najprej veliko pogovarjal z vašimi prodajniki in z vami (lastniki). Želel bo spoznati vašo konkurenco in predvsem bo želel spoznati vašega kupca. Pripravite se na njegova vrtajoča vprašanja – obrestovalo se vam bo.
Ker tako boste sčasoma, s pomočjo celostne grafične podobe in dosledne komunikacije, izgradili močno blagovno znamko.
Vaše produkte si bodo ljudje želeli, ker ne samo da so dobri, ampak jih spremlja tudi dobra zgodba in lepo so zapakirani in prezentirani.
Kaj je posledica?
Večja prodaja seveda.
Naj vas še malo povabim med slike in podobe. Oglejte si tale filmček, ki govori o dobrih blagovnih znamkah. Opazili boste, da so vse premišljeno oblikovane. Zakaj bi si odrekli tak uspeh?
Oznaka besedila: Kako celostna grafična podoba vpliva na povečanje prodaje