Klasični TV system in tradicionalno gledanje televizije še vedno dominira v Združenih državah Amerike. Takšne so ugotovitve ene izmed zadnjih raziskav. Gospodinjstva s tradicionalno televizijo ter spletnimi televizijskimi in video storitvami še vedno gledajo skoraj pet in pol ur programa na klasični televiziji za vsako uro spletnega gledanja. Storitve Netflix-a se v povprečju uporabljajo le malo manj kot eno uro na dan. Pa še ta podatek velja za ZDA, kjer je najbolj gledana televizijska in video storitev na spletu Sling TV. Le ta se v gospodinjstvu spremlja okoli ure in pol na dan.
Dodatne informacije boste našli v članku, kjer je opisana primerjava med IPTV systemi, kablskim sistemom tv-ja, satelitsko tv in OTT.
Poročilo obravnava večje premike v navzkrižnem vedenju potrošnikov, vključno s tem, kako se spreminja čas in vsebina, ki jo uporabniki spremljajo
Raziskave so pokazale, da med spreminjanjem vedenja, zlasti med mlajšimi, ostaja tradicionalna televizija še vedno prevladujoča. Milenijci, kot jih tudi imenujemo, porabijo več časa za mobilne aplikacije kot gledanje televizije v živo. Čeprav živa televizija in klasični TV system še vedno zelo dominira pri tistih, starejših od 55 let.
V zvezi s klasičnimi tv-ji, vas bo zanima tudi zapis o tem kako Disney stopnjuje pritisk na trgu IPTV box-ov. Na povezavi.
Ogled televizije v času predvajanja sporeda “v živo” predstavlja 84% celotnega gledanja televizije. V primerjavi s te, samo 14,9% spremlja digitalne video posnetke in samo 1,1% pa video na zahtevo. Ni presenetljivo, da imajo programi z dramskimi vsebinami večji delež gledanja, in sicer 29%, v primerjavi z novicami in športom, kjer je gledanost 10%.
Raziskava je ugotovila tudi, da je med tistimi, ki uporabljajo izključno spletne televizijske in video storitve, takih 15,4%. Dodatnih 15,2% to kombinira z over-the-air televizijo, 24,3% pa s satelitom in 45,1% s kabelsko televizijo.
Gospodinjstva, ki imajo na voljo tradicionalni TV system ter spletne televizijske in video storitve, še vedno za vsako uro spletnega gledanja, gledajo skoraj pet in pol ur “žive” televizije
Tudi najzvestejši uporabniki spleta gledajo dvakrat več televizije “v živo” kot pa na spletu. Največ petina spletnih uporabnikov video storitev, gleda skoraj sedem ur televizije “v živo” za vsake tri ure gledanja video vsebin na spletu. Tisti, ki so v spodnji polovici, porabijo 98% svojega časa za gledaje televizije v živo in le 2% za gledanje vsebin preko spleta.
Netflix ima trenutno enega izmed največjih med glavnimi ponudniki spletnih televizijskih in video storitev. Čas gledanja na mesec se je v decembru 2016 približal 28 ur na gospodinjstvo ali nekaj manj kot eno uro na dan. Hulu ima nekoliko manjši delež. Dosega tudi več kot 25 ur na mesec na gospodinjstvo. YouTube 1 je prispeval skoraj 17 ur na mesec, od tega se 70% vsebin predvaja na mobilnih napravah.
Najvišji ogled dosega Sling TV 2, ki ga je ob koncu leta 2016 skoraj dva milijona gospodinjstev spremljalo v povprečju 48 ur na gospodinjstvo na mesec. To pomeni približno uro in pol na dan.
Kako se tehnološko razvijajo omrežne rešitve za televizijske sisteme?
Med slovenskimi ponudniki omrežnih rešitev za televizijske sisteme, ga najbrž ni, ki ne bi poznal telekoma, amisa, smartcoma, S&T, iskre in drugih. Vsak izmed ponudnikov najrazličnejših omrežnih rešitev seveda uvaja in poimenuje svoje televizijske sisteme nekoliko drugače, amis je pred leti razvijal svoj sistem imenovan elektro tv set, v današnjem času (2019) telekom prestavlja seveda svojo storitev neo, telemach pa svojo storitev eon.
tehnološki razvoj omrežnih rešitev gre v smer poenostavljanja in vedno večje učinkovitosti omrežnih rešitev, večina izmed sodobnih rešitev pa se naslanja na odprta širokopasovna optična omrežja, digitalno televizijo ter seveda stroškovno učinkovitost sodobno postavljenega omrežja.